Subject: Vastus 03.04.2025 infokorjele
From: "Richard Toome" <[email-masked]>
To: Tuulikki Sillajõe - MKM <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Apr 2025 17:02:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Vastuseks teie 03.04.2025 infopäringule nr 13-5/1465-1:

1.	Brownfield alade kaardistamine

Kohtla-Järvel võib brownfield aladeks tervikuna pidada maa-alasid, mis on
maakonnaplaneeringus määratud „Peamisteks tööstus- ja logistikaladeks“
(kaart Tehnilised võrgustikud, lisatud) ning linnaosade üldplaneeringutes
– tootmismaadeks (maakasutuskaardid, lisatud). Suuremad tööstuspiirkonnad
on üldjuhul kindlalt struktureeritud ja ülejäänud linna osadest
selgepiiriliselt eraldatud.

Rohkemat selles küsimuses ei ole uuritud.

2.	Ettevõtlusalad

Kohtla-Järve linn on SA Ida-Viru Investeeringute Agentuur üks asutajatest.
Kohtla-Järvel haldab sihtasutus tema arendatud Kohtla-Järve Tööstusparki
Uus-Tehase tänaval
(https://ivia.ee/toostuspargid/kuidas-valida-toostuspark/kohta-jarve-toost
uspark/).

Tööstuspargi võimalused ja maht on praeguseks piisavad, muid kaardistamis-
ega uurimistöid selles suunas ei ole tehtud.

3.	ÜP-de digitaalsed kihid

Uute üldplaneeringute koostamine ei ole hetkel otseselt plaanis.

Maa- ja Ruumiamet teeb teadaolevalt tööd varem kehtestatud ÜP-de
digijooniste ja kihtide struktuuri ühtlustamiseks ja PLANKi kandmiseks.
Oleme nendele oma jooniste andmestiku edastanud.

Digitöödeldavad joonised on vajadusel olemas hetkel MapInfo vormingus,
nende põhjal on tehtud ka üks kaardirakendus ArcGIS’is:
<https://kohtla-jarve.maps.arcgis.com/home/item.html?id=260d3e460e4f411ab7
16387cde64781a>
https://kohtla-jarve.maps.arcgis.com/home/item.html?id=260d3e460e4f411ab71
6387cde64781a

Lugupidamisega

Richard Toome

arhitekt-planeerija

Kohtla-Järve Linnavalitsus

Keskallee 19, Kohtla-Järve 30395

tel 5886 8541

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]